تخارستان       ویژهء اقتصاد، بانکداری و امور مالی           TAKHARISTAN
تخارستان       ویژهء اقتصاد، بانکداری و امور مالی           TAKHARISTAN

تخارستان ویژهء اقتصاد، بانکداری و امور مالی TAKHARISTAN

اقتصادی، بانکیداری وامور مالی

ملکه الیزابت دوم هم وارد فیس بوک شد

بنا براعلام کاخ سلطنتی انگلیس، ملکه الیزابت دوم در سن 84 سالگی به شبکه اجتماعی فیس بوک پیوست.

آسوشیتید پرس- صفحه ملکه الیزابت دوم درفیس بوک مطالب گوناگونی شامل عکس، تصاویرویدیوی واخبار خواهد بود. این در حالی است که سایر اعضای خانواده سلطنتی انگلیس از جمله شاهزاده ویلیام وشاهزاده هری هم در فیس بوک حضوردارند.  

Malika 

 

 ملکه الیزابت دوم انگلیس

کاربران قادر خواهند بود دراین صفحه نظرات خود راثبت کنند، اما امکان برای ارسال درخواست با ملکه وجود ندارد. یکی از اعضای خانواده سلطنتی اعلام کرد ورود به فیس بوک تصمیم خود ملکه بوده، اما خود ملکه تا هنوز با فیس بوک کار نکرده است.

این مقام گفت: ملکه خود مستقیماً تصمیم گرفت در فیس بوک حضورداشته باشد. امروزه اگر می خواهید در دنیای آنلاین حضورداشته باشید، اولین جایکه باید سراغش بروید فیس بوک است.

اما این نخستین بارنیست که ملکه الیزابت دوم در انترنیت حضور می یابد. خانواده سلطنتی انگلیس پیشتراکونتی را درسرویس به اشتراک گذاری عکس Flickr راه اندازی کرده بود، این خانواده هم چنین درسال 2009 به تویتر پیوست و شبکه تلویزیونی خودرا در سال 2007 دریوتیوب به راه انداخت.

گفتنی است ویب سایت رسمی کاخ باکینگام در سال 1997 آغاز به کارکرد. این ویب سایت هم اکنون به مردم امکان می دهد بصورت آنلاین برای کاردرین کاخ تقاضا دهند و موقعیت خانواده سلطنتی را ازطریق سرویس نقشه گوگل دنبال کنند. 

رستاقی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد